Jedan od temelja za uspješnu realizaciju svake digitalne transformacije je moderna komunikacijska infrastruktura pri čemu je kontakt centar ključan servis s kojim se želi dodatno unaprijediti komunikacija i suradnja s našim korisnicima. Nova platforma omogućit će smanjivanje vremena potrebnog za dobivanje traženih informacija, istovremeno usluživanje većeg broja korisnika, kao i rješavanje većine korisničkih upita tijekom prvog kontakta.

Kontakt centar temeljen na novim tehničkim rješenjima počinje s radom od 08. veljače 2021.

Broj Kontaktnog centra ostaje isti kao i dosadašnjeg Info telefona 01 6444 000. Radno vrijeme kontakt centra je od ponedjeljka do petka od 8:00-16:00 sati.

U Kontakt centru savjetnici za zapošljavanje pružat će informacije iz područja mjera aktivne politike zapošljavanja, potpora za očuvanje radnih mjesta, posredovanja pri zapošljavanju, prava za vrijeme nezaposlenosti te općenite informacije vodeći računa o zaštiti osobnih podataka.

U skladu s novim tehničkim mogućnostima koje pruža kontakt centar, osim efikasnijeg pružanja informacija ubrzat će se i sam rad Zavoda, a sve s ciljem većeg zadovoljstva radom i pruženim uslugama Zavoda.

Dodatne informacije pronađite u Korisničkom centru.